Pages

Sunday, October 9, 2011

Balik Kampung...!!!

lame aku x update blog nih, bukan pe aku senarnyer s dek idea nak tulis pe...skung nie aku masih lagi kat UiTM Dungun hari terakhir sblm cuti pertengahan semesater...seronok gak kan kalau dapat balik umah..Haha...ble sebut jek pasal rumah kat budak-budak yang duk kat asrama, msti diorang ase nak balik kan... Bagi aku, fenomena ne biase r berlaku kat semua orang yang pernah ase duk kat asrama, x kre lah yang dekat ke jauh ke....tapi prasaan untuk balik umah tuh mg mlonjak tinggi..laki ke pompuan ke same jek...bukan nak wat citer, tapi mnde nie aku dah lame dah laluinyer...tapi yang aku x phm dari dlu, diorang(orang yang ske balik umah slalu) nie x rase mmbazir ker? Ye lah bukan pe, yang dkt tu tahan lagi, tapi yang jauh, x rase cam rugi duit ker.....kalau la duk jauh, skali balik dah RM50, so kalau pergi ngan balik dah sratus abis...tu untuk skali cuti jek....tapi kalau tiap2 mngu balik....? cbe la kire...kadang2 aku rase malas balik umah tambah lg skung nie aku ade class mase ari sabtu, so kalau ade peluang cuti seminggu cam minggu nie, memang aku akan amik peluang sepenuh nyer..x tau nak ngarut ape lg, so skung aku cme nak ucapkan selamat pulang kepada semua rakan2 seperjuangan yang berada di UiTM seluruh Malaysia.....SEMOGA JUMPE LAGI TAHUN DEPAN...

No comments:

Post a Comment